Kevään 2022 tahtumat

27.2.2022     Vuosikokous klo 14

Hyvinvointicenter, Yrjönkatu 8, Pori
Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään Hyvinvointicenterillä. Kokoukseen ovat kaikki jäsenet tervetulleita.

26.3.2022   Rauhan ja rakkauden meditaatio klo 16-17

Hyvinvointicenter, Yrjönkatu 8, Pori
Henna Kankaanpään ohjaama tunti. Tunnilla voi turvallisesti ja hyväksyvästi kohdata maailman tilanteesta nousevia tunteita. Mielikuva- ja hengitysharjoitusten avulla rentoutetaan kehoa ja mieltä. Tapahtumaan vapaaehtoinen maksu. Kertyneet varat lahjoitetaan SPR:n hätäapukeräykseen Ukrainaan.

Tule tekemään hyvää itsellesi ja muille.

10.4.2022 Total Yinjoogasivistys: SAMYAMA -työpaja klo 13-17

Rantakartano, Isojoenrannantie 58, Pori.

Työpajan vetävät alansa huippuasiantuntijat Matti Rautaniemi ja Jouni Hallikainen. Jouni ja Matti johdattavat sinut kohti joogan sisäisiä harjoituksia. Keskittyminen on joogan ydin. Se on myös yksi elämän perustaidoista - avain mielekkääseen elämään. Samyama on ainutlaatuinen yhdistelmä tietoa ja tekemistä. Tässä innostavassa ja asiapitoisessa työpajassa opit, mitä joogafilosofia opettaa mielestä ja miten keskittymiskykyä voi harjoittaa joogan avulla. Työpajassa pääset myös soveltamaan näitä oppeja pitkän yinjoogaharjoituksen avulla.

Paikkoja tapahtumaan 30 ja maksu joogayhdistyksen jäsenille 10 euroa ja muille joogeille 30 euroa. Maksu käteisellä ovella sekä oma matto ja viltti mukaan. Tapahtumassa pieni tauko, kannattaa varata mukaan juomista ja pieni välipala.

Yhdistyksen toukokuun joogat

Ma 2.59.5 ja 16.5. klo 10.30-12.00.

Hyvinvointicenter, Yrjönkatu 8, Pori
Porin Joogayhdistys järjestää jäsenilleen toukokuussa kolmena maanantaina joogaa Hyvinvointicenterillä. Joogan hinta on 3 euroa kerralta.

Yhdistyksen kesäkuun ulkojoogat

Ma 6.6, 13.6, 20.6 ja 27.6 klo 17.00-18.00.

Kirjurinluoto, Pori
Kokoontuminen Taavi-sillan luodon päässä, ei etukäteisilmoittautumista
Oma matto mukaan ja maksu on vapaa-ehtoinen.